Loading

Prof.Dr.

Sima NART

İşletme Fakültesi

İşletme Bölümü

İletişim

snart@sakarya.edu.tr

1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Topal, I; Nart, S; Akar, C; Erkollar, A; - The effect of greenwashing on online consumer engagement: A comparative study in France, Germany, Turkey, and the United Kingdom - BUSINESS STRATEGY AND THE ENVIRONMENT - Vol.29 - pp.465 - ISSN : 0964-4733 - DOI : 10.1002/bse.2380 - FEB 2020 - English - Article - 2020 - WOS:000484280900001
2 Topal, I; Nart, S; Akar, C; Erkollar, A; - The effect of greenwashing on online consumer engagement: A comparative study in France, Germany, Turkey, and the United Kingdom - BUSINESS STRATEGY AND THE ENVIRONMENT - ISSN : 0964-4733 - DOI : 10.1002/bse.2380 - English - Early Access - 2019 - WOS:000484280900001
1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Sonmez, F; Nart, S; Altunisik, R; - Examining the effect of mortality salience on preference for anthropomorphic products - CURRENT PSYCHOLOGY - Vol.43 - pp.2922 - ISSN : 1046-1310 - DOI : 10.1007/s12144-023-04533-0 - JAN - English - Article - 2024 - WOS:000957484600006
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Nart, S; Bilgili, A; Orgut, ED; - The Effect of Green Human Resources Management Practices on Corporate Sustainability from the Perspective of Employees - ECONOMICS-THE OPEN ACCESS OPEN-ASSESSMENT E-JOURNAL - Vol.18 - ISSN : 1864-6042 - DOI : 10.1515/econ-2022-0060 - FEB 21 - English - Article - 2024 - WOS:001173671600001
2 Yurur, S; Nart, S; - Do Organizational Justice Perceptions Influence Whistleblowing Intentions of Public Employees? - AMME IDARESI DERGISI - Vol.49 - pp.117 - ISSN : 1300-1795 - Turkish - Article - 2016 - WOS:000386740300005
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 İnal, M., Özel, N., Nart, S. - Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışlarına Etkileri - Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - pp.357 - DOI : 10.17494/ogusbd.1040426 - tur - paper - 2021 - TRDizin
2 Nart, S., Temi̇zkan, V. - The Effects of Smartphone Usage Preferences of Consumers on the Buying Process Under the Scope of Mobile Technologies - Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi - pp.1148 - ISSN : 2148-1237 - DOI : 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.06.1578 - eng - paper - 2021 - TRDizin
3 Öztürk, A., Nart, S. - A RESEARCH ON THE ANTECEDENTS OF CONSUMER BOYCOTT BEHAVIOR: THE MEDIATING ROLE OF WORD OF MOUTH - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) - pp.660 - DOI : 10.17755/esosder.784595 - tur - paper - 2021 - TRDizin
4 Nart, S., Nart, S., Çeli̇k, C. - ÇALIŞMA ORTAMI ÖZELLİKLERİNİN İŞE YABANCILAŞMAYA ETKİLERİ: BİLGİ TEKNOLOJİSİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - Business and Management Studies: An International Journal - pp.1687 - tur - paper - 2020 - TRDizin
5 Topal, İ., Kutlu, E., Nart, S. - Y KUŞAĞININ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME KATILIMININ BELİRLEYİCİLERİ: INSTAGRAM ÖRNEĞİ - Business and Management Studies: An International Journal - pp.1989 - DOI : 10.15295/bmij.v7i5.1298 - tur - paper - 2019 - TRDizin
6 Abdülkadir Öztürk, Sima Nart, Remzi Altunışık - Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri: Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma - International Journal of Islamic Economics and Finance Studies - Vol.1 - pp.141-160 - ISSN : 2149-8407 - 2015
7 SİMA NART; SEMİH OKUTAN; - Yeniliklere Uyum ve Mobil Ticaret: Tüketicilerin Mobil Alışverişe Yönlendirilmeleri Nasıl Sağlanabilir? - BARTIN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ - Vol.6 - pp.163-180 - ISSN : 1309 – 954X - 2015
8 Doç. Sima NART ve Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK - Improving Distance Education System: Problems and Solutions From the Perspectives of Lecturers - The Online Journal of Distance Education and e-Learning - Vol.1 - pp.23-29 - ISSN : 2147-6454 - October - 2013
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 KANIBİR, H. ,NART, S.,SAYDAN, R. - Tüketici Davranışında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Belirleyici mi: KSS – Algılama – Bağlılık Zincirinin İşlerliğine Dair Bir Sorgulama - Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi - Vol.3 - pp.1 - 2 - 2012
2 KANIBİR, H. ,SAYDAN, R., NART, S. - Şehir Pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: Algılanan Marka Kişiliği- Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi - Vol.3 - pp.53 - 6 - 2010
3 SAYDAN, R., NART, S. - Online Tüketimi Teşvik: Sanal Ortamda Tüketici İkna Sürecinin Belirleyicileri - Marmara Üniversitesi SBE Dergisi - Vol.32 - pp.85 - 8 - 2009
4 KANIBİR, H., NART, S. - Investigating the Drivers of Choice Behavior: Corporate Image, Perceived Risk and Trust Interactions through Reputation Management - Journal of Global Strategic Management - Vol.3 - pp.121 - 1 - 2009
5 Sima NART - Toward an Understanding of e-Marketing Attitudes in Turkish and Grek SMEs Againts Global Competition - Journal of Global Strategic Management - Vol.2 - pp.66 - 3 - 2008
6 Sima NART - Menşe Ülke Etkisinin Tüketici Algılamaları ve Davranışlarına Yansımaları: İngiltere Pazarında Türk ve Alman Markalarının Karşılaştırılması - The Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences - Vol.13 - pp.153 - 3 - 2008
7 KANIBİR, H., NART, S. - Endüstriyel Müşteri Sadakati: Müşterinin Değer Algılaması ve Değer Odaklılık Düzeyinin Rolü - GSM Sektöründen Bir Örnek - Marmara Üniversitesi SBE Dergisi - Vol.30 - pp.97 - 5 - 2008
8 NART, S. - Tüketici Haklarının Pazar Ortamındaki Fonksiyonelliği: Hak Arama Davranışı ve Bilgi, Bilinç, Tutum İlişkisi - Balıkesir Üniversitesi İİBF Dergisi - Vol.9 - pp.2 - 2008
9 SAYDAN, R., NART, S. - İşlevsel Bir Pazarlama Aracı Olarak Bakım Etiketleri ve Kadın Tüketicilerin Algılamaları - Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi - Vol.20 - pp.343 - 2 - 2006
10 NART, S. - Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Değerlendirme Sürecine Yansımaları ve Sadakat Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinden Bulgular - Uludağ Üniversitesi İİBF Dergisi - Vol.25 - pp.200 - 2 - 2006
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 NART, S. - Franchising’in Pazar Başarısındaki Rolü - Bizim Market, Perakende Pazarlama & Ekonomi Dergisi - Vol.69 - 6 - 0
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Tutar, H; Nart, S; Bingol, D; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 11TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE - Vol.207 - pp.709 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.10.144 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380408600076
2 HASAN TUTAR; SİMA NART; DURSUN BİNGÖL - The Effects Of Strategic Orientations On Innovation Capabilities And Market Performance: The Case Of ASEM - 2015
3 Kanibir, Huseyin; Saydan, Reha; Nart, Sima - Determining the Antecedents of Marketing Competencies of SMEs for International Market Performance - 2014
4 HASAN TUTAR; SİMA NART; - KÜLTÜR AKTARIMINDA TOPLUMSAL HAFIZANIN ROLÜ: BIÇKIDERE KÖYÜ ÖRNEĞİ - 2014
5 HASAN TUTAR; SİMA NART; - Avrupa ve Asya Kökenli Öğrencilerin Kimlik Yönelimleri Üzerine Bir Araştırma - 2014
6 SİMA NART, REMZİ ALTUNIŞIK - İş Dünyasının İşletme Eğitimine Bakışı:  İşletme Mezunlarının Algılanması Ve Üniversite Eğitiminden Beklentiler - 2014
7 SİMA NART; REMZİ ALTUNIŞIK; KAZIM MERT; - İşletme Akademisyenleri Gözüyle Türkiye’de İşletme Eğitiminin Durumu Ve Geleceği - 2014
8 Kanibir, H; Saydan, R; Nart, S; Ozsahin, M; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 10TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE 2014 - Vol.150 - pp.12 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.09.003 - English - Proceedings Paper - 2014 - WOS:000346089700002
9 Hasan Tutar, Sima Nart, Elvettin Akman; - Bir Sosyal Denetim Mekanizması Olarak “Thamade”: Sosyal Sorunların Çözümünde Model Olabilir Mi? - 31 Ekim-02 Kasım - 2013
10 Kanibir, Huseyin; Nart, Sima - The Effects of Internal Relationship Marketing on Superior Customer Relations as Competitive Performance: Evidence from Healthcare Industry - 2012
11 KANIBİR, H., NART, S.,SAYDAN,R. - Recovery From Crisis For Turkish Firms: Synergistic Action Between Foreign Policy And Marketing Process - 2011 - 2011
12 SAYDAN, R., NART, S. - The Attitudes And Beliefs Of Turkish University Students Towards The European Union - 2008 - 2008
13 KANIBİR, H., NART, S.,SAYDAN,R. - The Role of the CRM Approach in the Restructuring of Competitive Power: The Case of Turkcell - 2005 - 2005
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SİMA NART; ÖZLEM AKSOY; - The Relationship of Touristic Consumer Personality Trait,  Destination Personality and Behavioral Intentions: The Case of Turkey - 2014
2 Senem NartSİMA NART; - How Does Internal Marketing Practice Influence the Competitive Performance of Employees: Evidence from Turkish Tourism Sector - 2014
3 EROĞLU, U., YÜRÜR, S., NART, S. - Destination Branding and The Role of The Stakeholders:The Case Of Yalova - 2005 - 2005
4 KANIBİR, H., NART, S.,SAYDAN,R. - The Image of Turkey From Strategic Marketing Perspective - 2 - 2005
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 HASAN TUTAR; SİMA NART; - İnovasyon Yeteneklerinin Geliştirilmesi: Performans Koşulları ve Stratejiler   - 2015
2 AYDIN, G., NART, S., HASGÜL, Ö. - Tüketicilerin Hazcı ve Rasyonel Satın Alma Kararlarına Yönelik AHP Yaklaşımı - 2007 - 2007
3 DENİZHAN, B., NART, S. - Rekabet Gücünün Yeniden Yapılandırılmasında İnovasyonun Rolü - 2007 - 2007
4 KANIBİR, H., NART, S. - Hizmet Sağlayıcıların Değer Yaratma Faaliyetlerinin Endüstriyel Müşteriler Cephesinden Algılanış Biçimi: GSM Hizmetleri Üzerine Bir Araştırma - 2006 - 2006
5 KANIBİR, H., AYDIN, G., NART, S. - Teknolojik Yeniliklere Dayalı Bankacılık Hizmetlerini Kullanım Özelliklerine Göre Müşteri Profillerinin Belirlenmesi Bir Pilot Araştırma - 2003 - 2003
6 ALTUNIŞIK ,R., NART, S. - Tüketicilerin Yaşam Tarzı Özelliklerine Göre Profillerinin Belirlenmesi: Otomobil Sahipleri Üzerine Bir Uygulama - 2000 - 2000
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 NART, S. - Pazarlama Stratejileri: Yönetsel Bir Yaklaşım, Bölüm:Olgunlaşmış Pazarlarda Pazarlama Stratejileri - Beta Yayınevi - pp.239 - 2012
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Sima Nart - Hizmet Pazarlaması - Beta - pp.30 - 2015
2 Sima NART, Kazım MERT - Tüketici Davranışları - Atatürk Üniversitesi AÖF - 2013
3 Reha Saydan, Sima Nart - Pazarlama İlkeleri - Lisans Yayıncılık - 2011
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi - 2014
10.2-ALANINDA YURTDIŞI KURUM VEYA KURULUŞLARDAN ALINAN BİLİM /SANAT/TASARIM ÖDÜLÜ :
1 Sima NART - TÜBİTAK DOKTORA SONRASI ARAŞTIRMA BURSU - TÜBİTAK - HAZİRAN - 2008
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 - Bağlılığın Öncüllerinin KOBİ Bankacılığı Pazarındaki Fonksiyonelliği ve Müşteri Bağlılığına Yansımaları - Solmaz, K. - ISSN : - Balıkesir Üniversitesi - Sosyal Bilimler - Üretim Yönetimi ve Pazarlama - 2012
2 - İlişkisel Pazarlama Çerçevesinde Müşteri Değeri Yaratmanın Önemi - Şendur, F. - ISSN : - Balıkesir Üniversitesi - Sosyal Bilimler - Üretim Yönetimi ve Pazarlama - 2009
3 - Tüketici Davranışlarında Mağaza İç ve Dış Dizaynının Rolü - Adıgüzel,A. T. - ISSN : - Balıkesir Üniversitesi - Sosyal Bilimler - Üretim Yönetimi ve Pazarlama - 2009
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 TÜKETİM PSİKOLOJİSİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 STRATEJİK PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
3 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
4 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
5 DAĞITIM KANALI YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
6 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
7 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
8 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
9 TÜKETİM PSİKOLOJİSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
10 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
11 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
12 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 RESEARCH METHODS - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 PAZARLAMA UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
3 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
4 İLETİŞİM BECERİLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
5 İLETİŞİM BECERİLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
6 BİTİRME ÖDEVİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2013
7 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
8 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
9 BUSINESS ETHIC AND SOCIAL RESPONSIBILITY - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
10 BİTİRME ÖDEVİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2013
11 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
12 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
13 STRATEJİK PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
14 PAZARLAMA UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
15 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
16 İŞ ETİĞİ VE SOSYAL SORUMLULUK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17 İŞ ETİĞİ VE SOSYAL SORUMLULUK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
18 STRATEJİK PAZARLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2012
19 BUSINESS ETHIC AND SOCIAL RESPONSIBILITY - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
20 PAZARLAMA UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
21 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
22 PAZARLAMA UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
23 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
24 RESEARCH METHODS - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
25 İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
26 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
27 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
28 İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
MAKALELER
The effect of consumers' sustainability and halal-focused value orientations on sustainable consumption
Examining the effect of mortality salience on preference for anthropomorphic products
ANTROPOMORFİZM: KAVRAMIN TARİHİ, TEORİLER VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI BAĞLAMINDA BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ
MOBİL TEKNOLOJİLER KAPSAMINDA TÜKETİCİLERİN AKILLI TELEFON KULLANIM TERCİHLERİNİN SATIN ALMA SÜRECİNE ETKİLERİ
Covid-19 Pandemi Sürecinin Sosyal Sorumlu Tüketim Davranışlarına Etkileri
ÇALIŞMA ORTAMI ÖZELLİKLERİNİN İŞE YABANCILAŞMAYAETKİLERİ: BİLGİ TEKNOLOJİSİ ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA
The effect of greenwashing on online consumer engagement: A comparative study in France, Germany, Turkey, and the United Kingdom
Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllü Katılımı ve Örgütsel Bağlılık:Gönüllü Tutumlarının İncelenmesi
Y KUŞAĞININ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMEKATILIMININ BELİRLEYİCİLERİ: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
SAĞLIKLI ve SÜRDÜRÜLEBGLGR GIDA TÜKETGMGNE YÖNELGK BGLGNÇ -TUTUM GLGgKGSGNDESAĞLIKLI YAgAM TARZININ ARACILIK ROLÜ
Internal marketing practices, genuine emotions and their effects on hotel employees’ customer oriented behaviors
MOBİL ÇAĞDA OYUNLAŞTIRMA UYGULAMALARI VE TÜKETİCİ TEPKİLERİ
AS A SOCIAL CONTROL MECHANISM “THAMADE”: CAN BE A MODEL SOLVE THE SOCIAL PROBLEMS?
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEKİ İNOVASYON YETENEĞİ KAYNAKLARININ AHP İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEKİ İNOVASYON YETENEĞİ KAYNAKLARININ AHP İLEDEĞERLENDİRİLMESİ
ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞLARININ SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ
Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Politik Tüketime Katılım
Materyalizm Moda Giyim İlgilenimi Plansız Satına Alma İlişkisi ÜniversiteÖğrencileri Üzerine Bir Araştırma1
FACEBOOK MARKA SAYFASI İÇERİKLERİNİN AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ MODA MARKALARI ÖRNEĞİ
Akıllı Telefon Kullanımının Satın Alma KararınaEtkisinde Algılanan Risk ve Risk AzaltmaStratejilerinin Rolü
ÖRGÜTSEL ADALET ALGISI KAMU ÇALIŞANLARININ İHBAR NİYETİNİ ARTTIRIR MI
Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma
Yeniliklere Uyum ve Mobil Ticaret Tüketicilerin Mobil Alışverişe Yönlendirilmeleri Nasıl Sağlanabilir
Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma
Improving Distance Education System: Problems and Solutions From the Perspectives of Lecturers
Tüketici Davranışında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Belirleyici mi: KSS – Algılama – Bağlılık Zincirinin İşlerliğine Dair Bir Sorgulama
Şehir Pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: Algılanan Marka Kişiliği -Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı
Online Tüketimi Teşvik: Sanal Ortamda Tüketici İkna Sürecinin Belirleyicileri
Investigating drivers of choice behavior: Corporate image, perceived risk and trust interactions through reputation management
Endüstriyel Müşteri Sadakati: Müşterinin Değer Algılaması ve Değer Odaklılık Düzeyinin Rolü - GSM Sektöründen Bir Örnek
üketici Haklarının Pazar Ortamındaki Fonksiyonelliği: Hak Arama Davranışı ve Bilgi, Bilinç, Tutum İlişkisi
Menşe Ülke Etkisinin Tüketici Algılamaları ve Davranışlarına Yansımaları: İngiltere Pazarında Türk ve Alman Markalarının Karşılatırılması
Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Değerlendirme Sürecine Yansımaları ve Sadakat Üzerindeki Etkisi: Havayolu Endüstrisinden Bulgular
Türkiye’de Franchising Sisteminin Gelişimi ve Franchise Alan Girişimcilerin İş Memnuniyeti Belirleyicilerinin Analizi Üzerine Bir Araştırma
KİTAPLAR
Stratejik Mobil Pazarlama
COVID-19 Pandemisinde İşletme Yönetiminin Dönüşümü
YEŞİL YÖNETİM
Contemporary Issues in Social Science Vol: 106
Pandemi DönemindeYÖNETİMSTRATEJİ LİDERLİK
Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri
Çalışma Yaşamında Yetenek 4.0
Tüketimin 1001 Hali
Tüketimin 1001 Hali
Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing
Strategic Approaches in Social Sciences II
Strategic Approaches in Social Sciences II
Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım
Enterprise Business Management
2017 Socio-Economic Strategies
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri
Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede Turizm Sektörü Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar
BİLDİRİLER
Çalışanlar Perspektifinden Kurumsal Sürdürülebilirlik: Türk Giyim Sektöründe Ampirik Bir Çalışma
GERİ BİLDİRİM SİSTEMİ KAPSAMINDA HASTA ŞİKAYETLERİNİN İNCELENMESİ: BİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ÖRNEĞİ
HOW CAN CIRCULAR ECONOMY MAINTAIN ECOLOGICAL BALANCE? AN EVALUATION WITHIN THE SCOPE OF SUSTAINABILITY AND MARKETING RELATIONS
Slow Fashion and Consumers’ BehavioralTendencies in the Scope of Sustainability
Kamu Çalışanlarının İhbarla (Whistlblowing) İlgili Düşünceleri.
GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİNİN ÖZ YETERLİLİK İNANCI VE GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ ÜZERİNDE ETKİSİ
Bağlanma Stilleri ve Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama (e-WOM):Tüketicilerin Instagram’xxdaMarka İletişimine Katılımı
Mobil Uygulamaların Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi: X ve Y Kuşağı Karşılaştırılması
KAMU ÇALIŞANLARININ İHBARLA (WHISTLBLOWING) İLGİLİDÜŞÜNCELERİ
Kadın GiriGimcilerin Öz yeterlilik Algılarının Belirleyicileri
TÜRKİYE ÇERKES DİASPORASINDA “RUS” VE “RUSYA” ALGISININ İNCELENMESİ
Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllü Katılımı ve Örgütsel Bağlılık:Gönüllü Tutumlarının İncelenmesi
Güç Mesafesi Kaynaklı Yersiz Nezaket Örgütsel Sessizliğe mi Yol Açıyor?
Tedarik Zincir Performans Ölçümünde Kriterlerin Önceliklendirilmesi
Üniversite Öğrencilerinin Şehir İmajı Algısına Yönelik Bir Araştırma: Sakarya İli Örneği
Tedarik Zinciri Performans Ölçümünde Kriterlerin Önceliklendirilmesi
KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU?
MATRİARKAL BİR OTORİTE FİGÜRÜ OLARAK ÇERKES/ABHAZ KADINI:ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA
Türkiye Bitkisel Üretim Hacmi Tahmini: ZamanSerileri Ve Yapay Sinir Ağları AnalizlerininKarşılaştırılması
KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU?
Üniversite Öğrencilerinin Şehir İmajı Algısına Yönelik Bir Araştırma: Sakarya İli Örneği
Türkiye Bitkisel Üretim Hacmi Tahmini: ZamanSerileri Ve Yapay Sinir Ağları AnalizlerininKarşılaştırılması
İŞ YAŞAMINDA KADININ GÜÇLENMESİ KAPSAMINDA KADIN ÇALIŞANLARHEM CİNSLERİNE DESTEK Mİ?
THE ANTECEDENTS OF WORK ALIENATION: IMPLICATIONS FOR INFORMATION TECHNOLOGY EMPLOYEES
Otomobil Endüstrisinde İnovasyon Yeteneği Kaynaklarının Ağırlıklandırılması: AHP Yaklaşımı ile Bir Değerlendirme
OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEKİ İNOVASYON YETENEĞİ KAYNAKLARININ AHP İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Kültür Aktarımında Toplumsal Hafızanın Rolü: Bıçkıdere Köyü Örneği
The Determination Of Tthe Elements Affecting The Competitive Advantage By Analysis Of Porter’s Five Forces: An Application In Port Business Administration
Pazar Belirsizliği Etkisinde Stratejik Karar Alma AHP İle Porter'ın Beş Güç Analizi
Pazar belirsizliği etkisinde stratejik karar alma AHP ile Porter ın beş güç analizi
THE POLITICS OF PURCHASING ETHICAL CONSUMERISM IN TURKEY
Tüketici Kişiliği ve Marka Kişiliği İlişkisi Tüketici Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Materyalizm ve Plansız Satın Alma Davranışında Moda İlgileniminin Aracılık Rolü
The Effects of Strategic Orientations on Innovation Capabilities and Market Performance The Case of ASEM
ÖRGÜTSEL ADALET ALGISI OLUMSUZ DURUMLARI İFŞA ETME WHISTLEBLOWING KONUSUNDA ÇALIŞANLARI CESARETLENDİRİR Mİ KAMU ÇALIŞANLARI ÜZERINE BİR ARAŞTIRMA
İnovasyon Yeteneklerinin Geliştirilmesi Performans Koşulları ve Stratejiler
Determining the Antecedents of Marketing Competencies of SMEs for International Market Performance
The Effects of Internal Relationship Marketing on Superior Customer Relations as Competitive Performance: Evidence from Healthcare Industry
‘Recovery from Crisis for TurkishFirms: Synergistic Action between Foreign Policy and Marketing Process’
Rekabet Gücünün Yeniden Yapılandırılmasında İnovasyonun(Yenilikçiliğin Rolü)
Türkiye’de Tüketici Koruma Faaliyetleri: Tüketici Algılarına Yönelik Bir Saha Çalışması
ÖDÜL
En iyi bildiri ödülü
En İyi Bildiri Ödülü
EN İYİ BİLDİRİ
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Tüketici Kişiliği ve Marka Kişiliği İlişkisi: Sosyal Medya Tercihleri Üzerine bir Araştırma
UZMANLIK ALANLARI
Tüketici Davranışları ,Pazarlama Araştırmaları ,Dijital Pazarlama