| |
| Çalışanlar Perspektifinden Kurumsal Sürdürülebilirlik: Türk Giyim Sektöründe Ampirik Bir Çalışma |
| |
| GERİ BİLDİRİM SİSTEMİ KAPSAMINDA HASTA ŞİKAYETLERİNİN İNCELENMESİ: BİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ÖRNEĞİ |
| |
| HOW CAN CIRCULAR ECONOMY MAINTAIN ECOLOGICAL BALANCE? AN EVALUATION WITHIN THE SCOPE OF SUSTAINABILITY AND MARKETING RELATIONS |
| |
| Slow Fashion and Consumers’ BehavioralTendencies in the Scope of Sustainability |
| |
| Kamu Çalışanlarının İhbarla (Whistlblowing) İlgili Düşünceleri. |
| |
| GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİNİN ÖZ YETERLİLİK İNANCI VE GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMİ ÜZERİNDE ETKİSİ |
| |
| Bağlanma Stilleri ve Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama (e-WOM):Tüketicilerin Instagram’xxdaMarka İletişimine Katılımı |
| |
| Mobil Uygulamaların Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi: X ve Y Kuşağı Karşılaştırılması |
| |
| KAMU ÇALIŞANLARININ İHBARLA (WHISTLBLOWING) İLGİLİDÜŞÜNCELERİ |
| |
| Kadın GiriGimcilerin Öz yeterlilik Algılarının Belirleyicileri |
| |
| TÜRKİYE ÇERKES DİASPORASINDA “RUS” VE “RUSYA” ALGISININ İNCELENMESİ |
| |
| Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllü Katılımı ve Örgütsel Bağlılık:Gönüllü Tutumlarının İncelenmesi |
| |
| Güç Mesafesi Kaynaklı Yersiz Nezaket Örgütsel Sessizliğe mi Yol Açıyor? |
| |
| Tedarik Zincir Performans Ölçümünde Kriterlerin Önceliklendirilmesi |
| |
| Üniversite Öğrencilerinin Şehir İmajı Algısına Yönelik Bir Araştırma: Sakarya İli Örneği |
| |
| Tedarik Zinciri Performans Ölçümünde Kriterlerin Önceliklendirilmesi |
| |
| KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU? |
| |
| MATRİARKAL BİR OTORİTE FİGÜRÜ OLARAK ÇERKES/ABHAZ KADINI:ETNOGRAFİK BİR ARAŞTIRMA |
| |
| Türkiye Bitkisel Üretim Hacmi Tahmini: ZamanSerileri Ve Yapay Sinir Ağları AnalizlerininKarşılaştırılması |
| |
| KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU? |
| |
| Üniversite Öğrencilerinin Şehir İmajı Algısına Yönelik Bir Araştırma: Sakarya İli Örneği |
| |
| Türkiye Bitkisel Üretim Hacmi Tahmini: ZamanSerileri Ve Yapay Sinir Ağları AnalizlerininKarşılaştırılması |
| |
| İŞ YAŞAMINDA KADININ GÜÇLENMESİ KAPSAMINDA KADIN ÇALIŞANLARHEM CİNSLERİNE DESTEK Mİ? |
| |
| THE ANTECEDENTS OF WORK ALIENATION: IMPLICATIONS FOR INFORMATION TECHNOLOGY EMPLOYEES |
| |
| Otomobil Endüstrisinde İnovasyon Yeteneği Kaynaklarının Ağırlıklandırılması: AHP Yaklaşımı ile Bir Değerlendirme |
| |
| OTOMOTİV SEKTÖRÜNDEKİ İNOVASYON YETENEĞİ KAYNAKLARININ AHP İLE DEĞERLENDİRİLMESİ |
| |
| Kültür Aktarımında Toplumsal Hafızanın Rolü: Bıçkıdere Köyü Örneği |
| |
| The Determination Of Tthe Elements Affecting The Competitive Advantage By Analysis Of Porter’s Five Forces: An Application In Port Business Administration |
| |
| Pazar Belirsizliği Etkisinde Stratejik Karar Alma AHP İle Porter'ın Beş Güç Analizi |
| |
| Pazar belirsizliği etkisinde stratejik karar alma AHP ile Porter ın beş güç analizi |
| |
| THE POLITICS OF PURCHASING ETHICAL CONSUMERISM IN TURKEY |
| |
| Tüketici Kişiliği ve Marka Kişiliği İlişkisi Tüketici Tercihleri Üzerine Bir Araştırma |
| |
| Materyalizm ve Plansız Satın Alma Davranışında Moda İlgileniminin Aracılık Rolü |
| |
| The Effects of Strategic Orientations on Innovation Capabilities and Market Performance The Case of ASEM |
| |
| ÖRGÜTSEL ADALET ALGISI OLUMSUZ DURUMLARI İFŞA ETME WHISTLEBLOWING KONUSUNDA ÇALIŞANLARI CESARETLENDİRİR Mİ KAMU ÇALIŞANLARI ÜZERINE BİR ARAŞTIRMA |
| |
| İnovasyon Yeteneklerinin Geliştirilmesi Performans Koşulları ve Stratejiler |
| |
| Determining the Antecedents of Marketing Competencies of SMEs for International Market Performance |
| |
| The Effects of Internal Relationship Marketing on Superior Customer Relations as Competitive Performance: Evidence from Healthcare Industry |
| |
| ‘Recovery from Crisis for TurkishFirms: Synergistic Action between Foreign Policy and Marketing Process’ |
| |
| Rekabet Gücünün Yeniden Yapılandırılmasında İnovasyonun(Yenilikçiliğin Rolü) |
| |
| Türkiye’de Tüketici Koruma Faaliyetleri: Tüketici Algılarına Yönelik Bir Saha Çalışması |
İletişim
snart@sakarya.edu.tr